per 14 oktober 2020

 

  1. Blijft het hotel open?

Ja, vooralsnog blijft ons hotel open.

  1. Blijven de restaurants van de hotels open voor gasten van buitenaf?

Nee, helaas mogen wij geen gasten ontvangen die niet in het hotel overnachten.

  1. Blijven de restaurants van de hotels open voor hotelgasten?

Ja, voor hotelgasten blijft het restaurant open en kunt u een reservering maken voor een plek in het restaurant.

  1. Blijven de Pannenkoekenhuizen open?

Helaas zijn wij genoodzaakt beide Boskabouters (Nunspeet en Wezep) voorlopig te sluiten. Meer informatie vindt u op www.restaurantdeboskabouter.nl

  1. Kunnen gasten nog gebruik maken van sauna en zwembad?

Ja, het zwembad zal (exclusief) toegankelijk blijven binnen de openingstijden. Er wordt gewerkt met tijdsblokken en u dient vooraf een plek te reserveren.

  1. Kan men nog steeds ontbijten?

Hotelgasten kunnen nog steeds gebruik maken van het ontbijt.

  1. Hoe ziet het ontbijt er uit?

Het ontbijt bestaat uit een ontbijtbuffet. U loopt zelf langs het buffet en neemt daarna plaats aan tafel. Let hierbij op dat u de looproutes volgt. Daarnaast zullen wij overal desinfectiemiddelen plaatsen en zullen wij erop toezien dat er maximaal 30 personen tegelijk gebruik maken van een ontbijtruimte door middel van tijdsblokken.

  1. Moet ik een mondkapje op in het hotel?

Ja, volgens de wet bent u verplicht om een mondkapje te dragen. 

  1. Ik heb non-refundable geboekt, mag ik deze kosteloos annuleren?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij hanteren de boekingsvoorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan tijdens het maken van de boeking.

  1. Ik heb non-refundable geboekt, mag ik deze kosteloos verzetten?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij hanteren wijzigingskosten van € 15,00 per reservering voor het verplaatsen van uw reservering.

  1. Zijn alle faciliteiten in het hotel open?

Ja, vrijwel alle faciliteiten zijn open nog te gebruiken. U dient vooraf te reserveren.

  1. Welke maatregelen worden er ingezet in het hotel?

Het personeel draagt een mondkapje, er zijn looproutes op de grond aangegeven en er zijn voldoende desinfectiepunten waar u uw handen kunt desinfecteren. Alle kamers en de gemeenschappelijke ruimtes worden dagelijks schoongemaakt

  1. Wordt mijn kamer dagelijks schoongemaakt?

Nee, om de contactmomenten zoveel mogelijk te beperken maken wij uw kamer schoon voor aankomst en iedere 3e nacht.

  1. Heeft het personeel mondkapjes op?

Ja, het personeel draagt te allen tijde mondkapjes.

  1. Zijn er voldoende desinfectie punten?

Ja, er zijn voldoende desinfectiepunten aanwezig in het hotel. In elke gemeenschappelijke ruimte vindt u een station.

  1. Verloopt de check-in/check-out nu anders dan normaal?

Bij de check-in dient u een registratiekaart in te vullen. U verklaart hiermee dat u gezond bent en vrij van klachten die lijken op het Corona-virus. Ook moet u uw gegevens achterlaten voor het bron- en contactonderzoek van de GGD.

  1. Is de hotel lobby open?

Ja, de lobby is open en u kunt hier plaatsnemen, mits u onderling 1,5 meter afstand houdt.

  1. Kan ik nog komen vergaderen?

Onze vergaderfaciliteiten zijn enkel beschikbaar voor gasten die ook in het hotel overnachten. De maximale groepsgrootte is …. Personen.

  1. Waarom moet ik mijn gegevens achterlaten?

Het personeel is verplicht om uw contactgegevens te vragen ten behoeve van het GGD bron- en contactonderzoek bij een besmetting. Na 14 dagen worden de gegevens vernietigd.

  1. Kan ik nog roomservice bestellen?

Ja, dat is mogelijk zo lang de keuken van het restaurant geopend is.

  1. Kan ik nog contant betalen?

Ja, u kunt contant betalen. U kunt het geld dan in het daarvoor bestemde bakje neerleggen, om zo contact met het personeel te voorkomen. Wij geven echter de voorkeur aan (contactloze) pin betalingen.

  1. Ik heb een arrangement geboekt met diner, hoe zit dat?

U kunt als hotelgast blijven dineren in het restaurant van het hotel.

  1. Welke regels gelden verder voor hotels?

Hotels mogen voor daar verblijvende gasten hun eet- en drinkgelegenheid open houden. Ook na 20.00 uur mag er alcohol geschonken worden.

 

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang exclusieve aanbiedingen.