per 5 februari 2021

1. Blijft het hotel open?
Ja, het hotel opent haar deuren weer en is iedere dag geopend.

2. Ik heb non-refundable geboekt maar moet nu annuleren. Wordt mijn reservering gratis geannuleerd?
Nee, indien u heeft gereserveerd op een van de dagen dat het hotel geopend is, kunt u uw (niet annuleerbare) reservering niet meer annuleren.

3. Mijn reservering is geannuleerd door het hotel. Krijg ik mijn geld terug?
Ja, als u al betaald heeft, krijgt u uw geld terug.

4. Mijn reservering is geannuleerd door het hotel. Mag ik deze gratis verzetten?
Ja, dat is zeker mogelijk. Neem contact op met de receptie als u hier hulp bij nodig heeft of meer informatie wenst.

5. Zijn de gezamenlijke ruimtes in het hotel zoals de lobby nog wel toegankelijk?
Nee, alle openbare faciliteiten zijn gesloten.

6. Kan ik dineren in het hotel?
Ja! Wij zullen op uw kamer een tafel dekken en de lichten dimmen. Op de afgesproken tijd brengen wij uw gerechten op een kar tot aan uw kamerdeur. U kunt uw diner dan zelf van de kar pakken. Private dining dus! 

7. Is het verantwoord om een overnachting te boeken?
Wij doen er alles aan om het mens op mens contact tot het minimum te beperken. Wij bellen u bijvoorbeeld een paar dagen voor uw aankomst op om eventuele extra's vooraf te reserveren. Zodra u aankomt zorgen wij ervoor dat alles (inclusief beschrijving) op uw kamer ligt, zodat u onbezorgd kunt genieten van de Veluwse natuur!

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang exclusieve aanbiedingen.